REGULAMIN SKLEPU
Kupznak.pl
§ I Informacje ogólne
Sklep internetowy dostępny jest pod adresem www.kupznak.pl, właścicielem sklepu jest firma:
GRT STUDIO s.c. Jaśniewski Jakub, Makowski Tomasz ul. Racula-Witosa 10-F/1, 66-004 Zielona Góra NIP: 973-08-76-488 REGON: 080125624
Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna w celu utworzenia konta w sklepie internetowym lub do dokonania w nim zamówienia
Określenie "Dni robocze" o którym mowa w dalszej części regulaminu oznaczają ilość dni liczonych od dnia następnego po złożeniu zamówienia od poniedziałku do piątku poza dniami ustawowo wolnymi od pracy
Okeślenie "klient" odnosi się do konsumenta zgodnie z przepisami prawa poslkiego
§ II Składanie i realizacja zamówienia
Składanie zamówienia w sklepie internetowym odbywają się za pośrednictwem sieci Internet, telefonicznie lub poprzez e-mail.
Złożone zamówienia w sklepie internetowym realizowane są tylko na terenie Polski.
Sprzedawca umożliwia realizację zamówienia poza terytorium kraju (na terenie unii europejskiej), jednak po indywidualnej wycenie kosztów transportu.
Ceny wszystkich produktów znajdujących się w sklepie są cenami brutto w walucie PLN i zawierają podatek VAT.
Zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a zamawiającym następuje w chwili złożenia zamówienia.
W momencie otrzymania zamówienia następuje jego weryfikacja, a następnie drogą e-mail zostanie do zamawiającego wysłana wiadomość drogą elektroniczną pod wskazany adres elektroniczny z informacją o przyjęciu zamówienia.
Zamówienia z niekompletnymi danymi lub co do których istnieje podejrzenie podania niepoprawnych / nieprawdziwych danych będą oczekiwały na potwierdzenie ze strony zamawiającego – w takiej sytuacji zostanie wysłane potwierdzenie mailowe z prośbą o akceptację zamówienia lub nastąpi kontakt telefoniczny przez sprzedawcę w celu weryfikacji – do chwili potwierdzenia, zamówienie nie będzie realizowane a czas na jego realizację liczony będzie od dnia następnego po dniu akceptacji/potwierdzenia zamówienia.
Sklep internetowy nie wymaga rejestracji / zakładania własnego konta, po dodaniu do koszyka wybranych produktów realizacja zamówienia może odbywać się poprzez bezpośrednie uzupełnienie formularza z danymi do wysyłki / faktury vat jeżeli ta ma być wystawiona – w przeciwnym razie wystawiony zostanie paragon.
Założenie własnego konta w sklepie internetowym przyspieszy realizację kolejnych zamówień, umożliwi dostęp do zgromadzonych danych osobowych, ich aktualizację oraz da dostęp do historii zamówień poprzez indywidualny login i własne hasło dostępu.
W przypadku braku możliwości realizacji złożonego zamówienia lub określonej części produktów umowa sprzedaży nie zostaje zawarta, a sprzedawca niezwłocznie w terminie do 14 dni roboczych zwróci uiszczone przez zamawiającego płatności w zakresie w jakich umowa sprzedaży nie zostanie zawarta.
§ III Formy płatności, koszty oraz czas realizacji zamówienia.
Koszty dostawy pokrywa kupujący.
Wysyłka zamówienia odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich. W zależności od gabarytów paczki oraz wybranej formy dostawy wysyłka odbywa się za pośrednictwem wybranej przez sprzedającego firmy spedycyjnej
Ceną wiążąca jest kwota podana przy produkcie w trackie składania zamówienia z doliczonymi kosztami dostawy określonymi w paragrafie III punkt 5.
Sklep internetowy www.kupznak.pl umożliwia następujące formy płatności:
płatność przelewem - towar wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty na koncie
(przedpłata na konto )
przesyłka pobraniowa: - płatność odbywa się przy kurierze w trakcie odbioru zamówienia.
Odbiór osobisty w siedzibie sprzedawcy
Koszty transportu dla dostępnych w sklepie internetowym wariantów wynoszą:
Wysyłka kurierska, przedpłata – 25zł
Wysyłka kurierska, pobranie – 30zł
Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 10 dni roboczych, w zależności od faktycznego stanu magazynowego zakupionych produktów, dla produktów indywidualnie dostosowywanych/spersonalizowanych, znaków typu U,E,F,G, W, Fluo, wszystkich znaków z folii 2 generacji oraz wykonanych na podkładach aluminiowych i PCV termin ten może się wydłużyć do 15 dni roboczych. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Zamówienie z wybraną opcją płatności – przedpłata, zostanie przygotowane w określonym w paragrafie III punkcie 6 czasie liczonym od daty zaksięgowania płatności. Zamówienia nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia bądą automatycznie anulowane.
Jeżeli z przyczyn nie zależnych od sprzedawcy, czas realizacji zamawianego przez klienta towaru będzie się wydłużał i przekroczy 15 dni roboczych zamawiający zostanie o tym fakcie natychmiast zawiadomiony drogą elektroniczną lub telefonicznie
§ IV Reklamacje i Zwroty
Klient ma możliwość zwrotu towaru i odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.
Klient ma możliwość zwrotu lub wymiany towaru niezgodnego z zamówieniem w terminie 14 dni od daty otrzymania.
Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia zgłoszenia zwrotu zwrócić towar od którego odstąpił od umowy sprzedaży.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
Koszt przesyłki wymienianego towaru z winy klienta lub towaru zwracanego pokrywa klient.
Sprzedawca nie odbiera zwrotu przesyłek za pobraniem.
Towar odsyłany do reklamacji lub zwracany powinien być kompletny.
Na podstawie Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W celu zapewnienia szybkiej obsługi dokonywanego zwrotu, zwracane zamówienie należy spakować i odesłać z dokumentem zakupu (paragon) oraz wnioskiem odstąpienia od umowy ze szczególną uwagą na uzupełnienie nr konta na które zostanie zwrócona kwota zakupu towaru (http://grt.pl/odstapienie.pdf). W przypadku nieposiadania paragonu należy dostarczyć również pisemną informację o zagubieniu dokumentu sprzedaży (http://grt.pl/paragon.pdf)
Zwrot lub Reklamację należy odesłać lub dostarczyć na adres:
GRT Studio s.c. 66-003 Przytok ul. Widokowa 18.
Przesyłki uszkodzone lub produkty uszkodzone mechanicznie nie będą odbierane chyba że uszkodzenie było powodem zwrotu
Sprzedający zachowuje prawo wyłączenia rękojmi dla przedsiębiorców (nie konsument) na oferowane produkty w sklepie internetowym
§V Ochrona danych osobowych
Dane klienta przetwarzane są przez Sprzedającego będącego Administratorem danych osobowych
Uzupełnienie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do rejestracji lub złożenia i realizacji zamówienia w sklepie internetowym
Pozyskane dane osobowe mogą być lub są przekazywane następującym kategoriom odbiorców: bank, urząd skarbowy, firmom świadczącym na rzecz GRT Studio s.c. usług outsourcingu między innymi: prawnego, podatkowego, informatycznego czy spedycyjnego.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych zmawiającemu przysługuje prawo do:
żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych,
przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Z praw wskazanych w paragrafie V punkt 4 można skorzystać poprzez kontakt elektroniczny pod adresem: grt@grt.com.pl lub kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Racula-Witosa 10F/1, 66 - 004 Zielona Góra.
§VI Postanowienia końcowe
Sprzedawca Zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu bez wcześniejszego informowania Klienta.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.